2 Kasım 2010 Salı

İzin


Sevgili az sayıdaki takipçilerim.. İş seyehatim nedeniyle (Moskova'dan birşey isteyen var mı ?) bu hafta maç yazısı yazamıyorum.. Muhtemelen önümüzdeki hafta Galatasaray maçı için de yazı yazamayacağız..

Konyaspor maçının özet görüntülerini izledim sadece, tek yorumum eğer Teofilo oynasaydı hat-trick bile yapabilirdi.. Adam hem kendine hem de Trabzonspor'a yazık etti.. Neyseki kadro geniş..

Söyleyeceğim şu ki, Trabzonspor son dört haftada kazanması gereken 4 maçı kazandı, şimdi ise şampiyonluk yolunda belirleyici 4 maç yapacak, ilk ikisi de Galatasaray ve Bursaspor.. Ben Trabzonspor'un bu iki maçı da alabileceğini düşünüyorum, ama özellikle Jaja'nın bu maçlara damgasını vurabileceğine inanıyorum.. Notumuzu da bu şekilde düşmüş olalım..

Bursaspor'un ve Kayserispor'un da gidişatlarını ayakta alkışlıyorum, özellikle de Ertuğrul Sağlam'ı ve Şota'yı...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yolun açık olsun kardeş...

Beytullah BABA

Muratonovic dedi ki...

eywallah Beytullah Baba.. gittik geldik sag-salim cok sukur..

Ahmet İhtiyar dedi ki...

Murat Bey, Selamünaleyküm ben Ahmet. Sizinle Libya ile ilgili konuşmak istiyorum, ancak mail adresinizi bilmiyorum. Sizden ricam mail adresim aşağıdadır. bana mail atarmısınız irtibat kuralım. Şimdiden teşekkürler.

ahmetihtiyaroglu@hotmail.com