6 Aralık 2012 Perşembe

Protest




Bu iş nereye varır bilemem, belki kupa birgün gerçekten de gelir Trabzon'a..
Ama mesele şu ki, bu işin üstünün kapanacağına inanlar, "Trabzon inadı" kavramıyla henüz tanışmamışlar..

Sadri Şener yerinde kim olsa bezmişti, o kadar siyasi ve medya baskısına rağmen, zaman zaman alay konusu olmasına rağmen, kendi camiasından bile destek görmemesine rağmen mücadeleye devam ediyor.. İşte Trabzon'lu olmak biraz böyle birşey, Trabzonspor'lu olmak iste tam delilik, akıllı bir insana göre değil...

Her cumartesi Taksim'de ve Kızılay'da sessiz bir gösteri tekrarlanıyor. Belki çok kalabalık değil ama olduğu kadar...



Ben de bazen katılıyorum gösterilere, desteğimizi gösteriyoruz. Fotoğraf da çektim geçen hafta. Ama fotoğraftan başımıza gelmedik kalmadı. Olaylar olaylar... Meğersem fotoğraf çekerken yanlışlıkla çekmememiz gereken fotoğraflar çekmişiz. Daha sonra "nalet olası federaller" bizi yakaladı. Makinedeki fotoğraflara şöyle bir bakıp "alalım arkadaşı" sözlerinden sonrası benim için biraz flu.. Kendime geldiğimde, "ayaan altına keçen olam güzel abim, benim ne işim olur örgütle, ben Trabzonspor taraftarıyım sadece bırak beni gidem" diye durumdan kurtulmaya çalışıyorduk..

Neyseki memur abi anlayışlı çıktı,
Üzüldü halime hadi git dedi kupayı boşver,
Gözüm kapalı bile kupamı bırakmam,
Eh bir de kupayı bırakmak ayıp olur kupasız geçen onca gençlik yıllarıma...


Hiç yorum yok: