3 Mayıs 2009 Pazar

Real Madrid 2 Barcelona 6 .. Ezeli rakip ezeli rakibe bunu yapmamalı..



Sanırım akşam bir tarihe tanıklık ettim diğer Real-Barca maçını izleyenler gibi.. Bir daha ne zaman Real’i Barnebau’da 6 yerken görebiliriz bilmiyorum.. Daha önce böyle birşeyin başlarına geldiğini de sanmıyorum açıkcası..




Barcelona ve Real kesinlikle son 4-5 yılın en formda dönemlerini yaşıyorlar.. Herkes Barça’dan bahsediyor ama Real’de son 18 maçın 17’sini kazanarak ligde puan farkını dörde kadar indirmiş durumda..

İki takımda formda olunca müthiş bir El Classico ortaya çıktı doğal olarak.. İlk başlarda dengeli gibi başlayan maç Barça’nın ikinci golünden sonra özellikle tamamen Barça’nın lehine döndü ve maçın belli bölümlerinde Real’li oyuncular topa dokunamadı desek abartmış olmayız..

Maçta TV topla oynama yüzdelerini göstermedi ama sanırım Barça %80’lere yaklaşmıştır maçın belli bölümlerinde.. Oyun bir ara Barça’nın paslaşması şeklinde geçmeye başladı.. Real’in tüm pres çabaları çaresizliğe ve acizliğe dönüştü Barça’nın pas trafiği karşısında.. Artık Real’li bir futbolcu “Yeter Ulan!!” diye dalacak sandım Xavi-Iniesta ikilisinden birine..

Casillas’ın maç sonuna doğru yüzünde olan “batsın bu dünya” ifadesi maçı özetliyordu bir çok açıdan.. Adam antrman maçında bile 6 tane yememiştir sanırım.. Zaten maçın sonuna doğru zaman geçiriyordu artık..

Henry’nin kariyerinde 200 gol varsa eğer eminim bunun 145 tanesini sağ ayak içiyle iç falso vermek suretiyle uzak köşeye yaptığı volelerle atmıştır ki akşam buna 2 tane daha ekledi.. Ve sanırım bu sebeple sağ ayaklı olmasına rağmen sol kanatta oynuyor..

İilginç bir not daha, Barça’nın bir kaç gün sonra çok önemli bir Chelsea maçı var.. İnsan 3-4 olduktan sonra bir maçı rölantiye alıyım felan der.. Nerdee... Adamların attıkça atası geliyor.. Gole doymuyorlar resmen.. Akşamki maçı izledikten sonra Guus Hiddink uyuyabilmiş mi çok merak ediyorum doğrusu..

Ve çok güzel olan bu maçın ilave bir güzelliği de maçı Rıdvan yorumlarıyla dinlemekti sanırım.. Adamın yorumculuğu mu daha iyiydi yoksa futbolculuğu mu karar veremiyorum.. Neyseki yorumculukta sakatlanma derdi olmuyor.. Yıllarca bize yorumcu diye ünlü Türk düşünürü Ömer Üründül’ü dinleten zihniyet utansın diyorum başka da birşey demiyorum...





Hiç yorum yok: