1 Ekim 2009 Perşembe

Güle Güle Mustafa Denizli...

Kendisi “Büyük Beşiktaş’ın büyük hocasıyım” diye dursun artık Denizli için yol gözüktü bile... Bu postun sebebi de Mustafa Denizli’nin Beşiktaş’tan 2 ay içinde kovulacağını veya istifa edeceğini buraya yazıp ilerde bakın ben söylemiştim demek (hoş herkes zaten biliyor)... Ahanda yazdım... Rıdvan’ın “gol olur” lafı kadar etkili olur mu bilmem ama biz yinede tarihe notumuzu düşelim. Şimdiden Türk Futbol’una hayırlı olsun...



Hatta konuyla ilgili anketi de yan tarafta başlatıyorum, Mustafa Denizli’nin yerine kim gelir ? Ki asil sorun bu bence.. Denemedik adam birakmayan ve genelde bir eski futbolcu öz evlat bir tecrübeli hoca sıralamasıyla giden Demirören’e göre sıranın Mehmet Özdilek’e gelmesi lazım ama Ersun Yanal ismi biraz da ön planda... Ama bence yabancı (tercihen Alman) bir hoca’dan yana kullanacaktır tercihini...


Not : Acaba diyorum, Trabzonspor'a gelip (ki umarım yolu Trabzonspor'la kesişmez)Trabzonspor'u da şampiyon yapıp "dört takımı da şampiyon yapan hoca" ünvanını da alır mı ? Sonuçta "26. hafta" söylemiyle geçen yıl tüm futbol gündemini belirleyen ve iki kupa kaldıran bir hocadan bahsediyoruz, hakkını da vermek lazım...

Hiç yorum yok: